Loading...

اخبار

گوگل پلی‌استور ده‌ساله شد

نوشته شده در : 2022/07/26 - 00:00
گوگل پلی‌استور، وارد دهمین سال خود شد و به همین مناسبت، شرکت گوگل دست به اقدامی تازه زد
بدون شک «گوگل پلی‌استور» در استفاده حداکثری از پتانسیل‌های سیستم‌عامل اندروید، نقش بسزایی داشته‌است. وجود فروشگاهی که در آن بتوان به گشت‌و‌گذار پرداخت و اپلیکیشن‌های متناسب با نیاز را پیدا کرد، به مطرح شدن اندروید در دنیای فناوری، کمک زیادی کرده‌است.
شرکت گوگل تا به امروز، سرویس‌های زیادی ارائه کرده‌است و گوگل پلی‌استور هم یکی از آنهاست. این سرویس به تازگی وارد دهمین سال خود شده و گوگل هم به همین مناسبت، لوگوی آن را تغییر داده‌است. این لوگوی جدید به لحاظ شکل ظاهری تقریبا شبیه به لوگوی سابق است. تفاوت اصلی آن با لوگوی قبلی در رنگ‌بندی استفاده شده‌است. گوگل، رنگ‌بندی آن را تغییر داده تا هماهنگ با محصولات دیگرش باشد.
گوگل پلی‌استور

اما لوگوی جدید، تنها ارمغان این ده‌سالگی نیست. این شرکت به مناسبت ده‌سالگی‌اش، پیشنهادهای ویژه‌ای را برای افزایش امتیاز کاربرانش در نظر گرفته که با استفاده از آن می‌توانید در خریدهای درون‌برنامه‌ای، ده برابر امتیاز بگیرید.
پلی‌استور در سال 2012 راه‌اندازی شد و باعث انقلابی در دنیای اندروید شد. براساس گفته‌های «تیان لیم»، این اپلیکیشن بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد و حدود دو میلیون توسعه‌دهنده با آن همکاری می‌کنند تا بتوانند از طریق دنیای مجازی، برند خود را مطرح کنند.
 

 
دسته : تکنولوژی خبر عمومی گوگل بازدید : 336
برچسب ها : گوگل اپلیکیشن

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!